De héle maand happy!


Word je bewust van je cyclusgezondheid en reken voorgoed af met PMS


Kort effectief coachingstraject voor vrouwen die willen genieten van het leven

De hele maand genieten, zonder PMS

Zandloper

Snel resultaat 

PMS is goed en snel te behandelen, maar om een constante verbetering te zien en een stappenplan te volgen, gaan we uit van 3 maanden. 

Vrouwensymbool

Persoonlijke aandacht

Elke vrouw is anders en elk lichaam reageert anders. Daarom geef ik je de aandacht en tijd die je nodig hebt. Jij bent speciaal en jij staat centraal.

Hart groen

Bewustwording

Ik wil vrouwen met PMS bewust maken van hoe hun hormonen werken, zodat ze met deze kennis meer grip krijgen op hun eigen cyclusgezondheid.

Profiel Nandine
"Ik wist niet goed wat ik kon verwachten en ging er blanco in, maar Ellen was vanaf het begin super duidelijk en behulpzaam en ik was onder de indruk van haar kennis over alle hormonen.

Met haar uitleg kon ik meteen aan de slag. Ook na het consult kon ik nog vragen stellen of op hulp rekenen wat me erg hielp. Gaaf om zo snel al verschil te merken! Dat maakte me extra gemotiveerd om verandering aan te brengen in mijn lifestyle.

Dikke aanrader! Alleen al voor de inzichten over je lijf die je krijgt!"
Nandine van Heugten

In 4 stappen naar een gezonde cyclus

Er rust nog steeds een taboe op menstruatie. Er wordt weinig (juiste) voorlichting gegeven en daarom wordt ook door de meeste vrouwen gedacht dat menstruatieklachten bij hun cyclus horen. En als ze dat niet denken, gaan ze naar de huisarts en schrijft deze vaak de anticonceptiepil voor als oplossing voor menstruatieproblemen zoals PMS. Symptoombestrijding in plaats van te zoeken naar de oorzaak en deze oplossen. Zonder bewust te zijn van je eigen lichaam en je eigen cyclus. Zonder die bewustwording en met alleen symptoombestrijding, zal dat uiteindelijk leiden naar nog meer klachten.

Het is tijd om voor jezelf te kiezen, de regie in eigen handen te nemen en grip te krijgen op je leven zonder PMS. Want als jij je bewust wordt van je hormonen en hier grip op krijgt, krijg je je levenslust terug. Raak je je klachten kwijt. Waardoor je weer volledig kunt genieten van het leven, in plaats van jezelf elke maand te verliezen.

Met de 4 stappen van het PMS-plan word je bewust van je hormonen en hoe deze werken en heb je zelf invloed op je cyclusgezondheid. Schrap ontstekingsbevorderende voeding, stabiliseer je oestrogenen, houd je spijsvertering, darmen en lever gezond en verminder je stress. Niet met symptoombestrijding, maar met het aanpakken van de oorzaak. 

Schrap ontstekings- bevorderende voeding

Door minder ontstekingsbevorderende voedingsmiddelen te eten, kun je je progesteronproductie ondersteunen en je oestrogeendetoxificatie bevorderen.


Stabiliseer je oestrogenen


Oestrogeen is een geweldig hormoon. Je moet het alleen wel in toom houden zodat je oestrogeendominantie voorkomt. Dit geeft PMS-klachten als prikkelbaarheid, pijnlijke borsten en depressie.


Spijsvertering, darmen en lever gezond

Zonder gezonde lever en darmen, geen gezonde hormoonbalans. Ze zorgen o.a. voor de afbraak van hormonen, helpen je bij je stressregulatie en bepalen de opname van voedingsstoffen.


Stress verminderen



Stress verdubbelt je risico op ernstige PMS. Het put je progesteronvoorraad uit, tast op lange termijn je eisprong aan en is funest voor je hormoonbalans. Rust en actie horen in balans te zijn.


bloemen

Elke maand dezelfde ellende?

Je herkent jezelf bijna niet meer en je ziet elke maand op tegen de periode dat je ongesteld moet worden. Elke maand dezelfde ellende.

Je hebt hoofdpijn, een opgeblazen buik, slapeloze nachten, pijnlijke borsten of onbedwingbare trek in zoet. Je bent niet happy, zit niet lekker in je vel, voelt je machteloos en gedraagt je als een heks.

Het beheerst zowat je leven. Vooral omdat je je niet begrepen voelt en je een gevoel van onmacht ervaart. En dan nog die pijn!

Het bepaalt letterlijk de kwaliteit van je leven. Maand in, maand uit. En dat jarenlang. Reken eens uit hoeveel tijd het van je leven kost als je je elke maand 1 of 2 weken shit voelt.

Je verliest (jezelf) elke maand opnieuw. 

Je vraagt je af: "Waarom ik wel en de buurvrouw niet?" Maar goed, het zal er nu eenmaal wel bij horen.

Of grip krijgen op je cyclus?

Nee! Het hoort er helemaal niet bij.

Jij kunt ook de hele maand happy zijn, zonder last van PMS.

En daar kun je helemaal zelf voor zorgen door de regie in eigen handen te nemen. Het begint bij een gezonde cyclus en je hormonen in balans. Hierdoor krijg je weer grip op je leven. 

Je voelt je de hele maand happy. 

Je zit supergoed in je vel.

Je voelt je aantrekkelijk.

Je slaapt als een roosje.

Je bent bestand tegen stress.

Je bruist van de energie.

Je bent meer in verbinding met jezelf.

Je hebt levenslust.

En je kunt volop genieten.


Voorkom dat je elke maand dezelfde ellende ervaart

Voorkom elke maand dezelfde ellende en download nu het GRATIS e-book 'De 4 specifieke signalen waardoor je zeker weet dat jij lijdt aan PMS'.

Veel vrouwen denken dat hun emotionele en fysieke klachten voor of tijdens de menstruatie gewoon bij hun cyclus horen.

Maar dat is dus niet zo. Het zou zomaar kunnen zijn dat jij lijdt aan PMS.

In dit korte e-book lees je de signalen van PMS, de meest voorkomende klachten die je ervaart bij PMS, 5 voedingstips die je helpen je PMS te overwinnen én 2 heerlijke hormoonrecepten.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang direct jouw e-book.

50%
Vul hieronder je gegevens in!
Je krijgt direct toegang
Download nu mijn gratis e-book
cover e-book

Over mij

Hi, ik ben Ellen!

En ik geloof dat elke vrouw de hele maand happy kan zijn, zonder PMS. En dat ze daar zelf voor kan zorgen.

Omdat er nog veel onwetendheid is rondom de menstruatiecyclus wil ik vrouwen met PMS bewust maken van hoe hun lichaam en hormonen werken, zodat ze met deze kennis de regie in eigen handen kunnen nemen en meer grip krijgen op hun leven. 

Daarom begeleid ik vrouwen om hun cyclusgezondheid in 4 stappen weer te herstellen. 

Dit heeft zoveel voordelen. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor je omgeving.

Je ervaart weer levenslust. Je kunt weer beter functioneren en beter tegen stress. Je slaapt weer beter en je bent vrij van allerlei pijntjes. Geen last meer van mood swings. Je bent weer zelfverzekerd waardoor je je weer sexy voelt en je libido is weer op peil. Ook niet onbelangrijk.

Door de 4 stappen van het PMS-plan zal niet alleen je cyclus verbeteren, maar je hele hormoonbalans. Als je hormonen in balans zijn krijg je een gezond gewicht en word je gemoedstoestand beter, waardoor je weer lekker in je vel zit en bruist van de energie. Helemaal in balans om te genieten van het leven.

Persoonlijke aandacht vind ik erg belangrijk. Ik begeleid je niet alleen om je hormoonbalans terug te krijgen, maar ook om je een stukje bewustwording te geven.

Hiermee kun je de regie weer in eigen handen nemen en krijg je weer grip op je leven.

Anne-Kathrin profielfoto

"Sinds mijn 18e levensjaar slik ik de anticonceptiepil en de afgelopen 4 jaar had ik maandelijks last van migraineaanvallen. “Wellicht hangt het samen met de pil”, waren de suggesties uit mijn omgeving. Dus probeerde ik een paar maanden om met de pil te stoppen. De keren dat ik probeerde te stoppen met de pil, had ik enorm veel last van PMS. In de dagen voordat ik ongesteld werd, worstelde ik enorm met depressieve gedachten, angst en stemmingswisselingen.


Allemaal gerelateerd aan PMS, want ik voel mij heel gelukkig met mijn leven en de keuzes die ik tot nu toe heb gemaakt. Ook hielp het stoppen met de pil mij niet van mijn migraine af. Ontzettend frustrerend.


Ik besloot om hier hulp voor te gaan zoeken en kwam in aanraking met Ellen. In 3 maanden tijd heeft Ellen mij begeleid in het proces om te stoppen met de anticonceptiepil en tegelijkertijd mijn PMS goed onder controle te houden. Door middel van advies & begeleiding rondom het slikken van de juiste supplementen en een uitgebreid voedingsadvies, ben ik aan de slag gegaan met Ellen's plan."

Anne-Kathrin Walter
arrow_drop_up arrow_drop_down